Saturday 11 April 2020

Cara Hilangkan Perut Buncit Wanita

Anda tercari-cari cara untuk hilangkan perut buncit bagi wanita? Kalau wanita perut buncit ni, hilang keayuan, hilang cun tau!

Jadi penting untuk setiap wanita hilangkan perut buncit secepat mungkin.

Entri kali ni kami nak share beberapa tips untuk anda hilangkan perut buncit secepat mungkin. Bagi wanita, perlukan badan bentuk 'S' kan. Baru terliur suami.

Kalau korang minat, boleh cuba cara diet dengan telur rebus, atau cara diet 2 minggu turun 10 kg ni.

Jangan pikat yang bukan muhrim tau hehe. Ok, kalau anda nak hilangkan perut buncit dengan mudah, ada beberapa step anda kena ikut.



Pastikan anda buat 3 langkah paling penting ini untuk hilangkan perut buncit kalau anda nak jadi awek yang maintain cun di mata lelaki.

Langkah pertama - Cara Hilangkan perut buncit wanita.

#1 Jangan makan sampai perut penuh!

Ini memang pantang larang nombor satu. Jangan makan sampai perut anda penuh!

Kalau anda makan sampai perut penuh, anda akan stretch otot perut anda. Minum air jangan sampai berat perut anda tarik perut anda ke bawah.

Kalau anda nak naikkan semula otot perut tu supaya hilang perut buncit, anda kene buat senaman pada perut. Atau anda kena pandai detoks perut anda dengan kaedah lemon ni.

Buat la sit up sehari 2 kali. Anda mandi sehari 2 kali kan minima. So, sebelum mandi tu korang boleh la buat sit-up dalam 50 kali. Atau pun meniarap atas siku anda selama seminit dan rehat. Ulang lagi 5 kali.

Dengan cara ini, otot anda akan kembali tegang ke atas. Lepas tu perut anda akan lebih tegap. Perut buncit memang lelaki tak suka. Jangan putus asa, ada orang boleh turun berat 81kg dalam 10 bulan tau!

Pastikan anda kurangkan makan sampai perut penuh. Biar makan secukupnya. Nasihat nabi kita, makan sepertiga makanan, sepertiga air, sepertiga udara.

Nilah rahsia hilangkan perut buncit dengan cepat. Lepas korang dah kurangkan makan yang sampai perut penuh tu, korang boleh tengok kesannya dengan cepat. Lagi-lagi kalau korang tambah dengan senaman perut.

Otot perut ni antara otot paling susah nak bentuk tau! Jadi kesan senaman anda tu anda akan nampak kalau anda dapat buat secara konsisten.

Langkah kedua - Cara Hilangkan perut buncit wanita.

#2 Ambil suplemen, Janganlah kedekut nak cantik!

Kalau korang malas nak senam, ambillah sedikit suplemen untuk cover korang punye pemakanan yang tak berapa sihat tu.

Kena ingat, orang cantik ni selalunya budaya makan, budaya senaman, gaya hidup dia memang untuk jadikan diri mereka bertambah cantik.

Tengok jelah artis-artis tu, berapa banyak suplemen diorang ambil untuk putihkan muka lah, untuk kekal ramping lah.

Korang pun kena lah labur sedikit untuk dapatkan bentuk badan yang korang nak. Bukan apa, suplemen ni memang banyak yang berkesan.

Kalau korang nak diet sendiri kedekut untuk labur bagi kecantikan korang, memang dapat hasil, tapi lambat. Dikhuatiri boyfriend anda dah disambar orang baru anda nak dapat perut kempis hehe.

Untuk yang minat nak ambil suplemen tu, korang boleh cuba ambil suplemen yang ada dua fungsi.

"Fungsi pertama adalah detoks badan. Fungsi kedua adalah fat burner."

Ingat, pastikan suplemen yang korang nak ambil tu ada dua fungsi iaitu Detoks + Fat Burner.

Kalau korang tak ada salah satu fungsi ni, akan lambat lah hasil korang nanti. Kata nak hilangkan perut buncit dengan cepat kan, kena lah complete ramuannya.

Detoks akan bersihkan badan korang dari anasir lama yang dah bersarang dalam perut dan otot korang. Bagi wanita, fat burner akan berkesan lebih cepat sebab hormon wanita dan lelaki tak sama.

Wanita lagi cepat serap lemak-lemak ni dari lelaki, Bila guna fat burner, dapatlah korang halang lemak dari jadi tepu dan susah nak dibakar walaupun korang bersenam.

Kalau tanya kami, kami sudah ada suplemen yang sangat sesuai untuk wanita hilangkan perut buncit secepat mungkin.

Suplemen tu adalah Lemonex.

"Inilah cara paling shortcut untuk kurus."

Dari pengalaman kami supplemen terbaik yang mampu beri anda fungsi detoks dan fat burner sekaligus ni adalah Lemonex. Ada semua khasiat lengkap untuk anda kempiskan perut dalam 3 hari.

DARI BERAT 117KG, KINI TINGGAL 90KG, HILANG 27KG!






Langkah ketiga - Cara Hilangkan perut buncit wanita.

#2 Senam kak, jangan malas!

Kalau nak cantik tapi tak bersenam memang tak boleh pergi sangat kak. Senam akan cantikkan shape badan tau!

Kalau anda XXL, mulakan dengan diet, kalau anda S, anda perlu senaman heavyweight sikit.

Cuba tengok Nora danish ke, mereka semua selalu bersenam untuk naikkan punggung, shapekan perut dan bahagian-bahagian lain.

Memang lepas anda ambil suplemen, anda perlu juga tambah senaman yang kardio dan weight lifting.

Senaman kardio untuk naikkan stamina korang. Weight lifting jangan pula paksa buat yang berat sangat. Korang pastikan rutin tu korang jadikan amalan harian.

Weight lifting sekadar untuk naikkan shape dan bakar lemak korang untuk haritu. Tujuannya, supaya kalori yang korang ambil kurang dari kalori yang kurang guna untuk senam.

Kalau korang boleh bakar semua kalori yang korang ambil haritu, maknanya hari tersebut, korang akan turun berat. So, kalau korang teruskan aktiviti tu, maka korang akan terus turun berat.

Contoh weight lifting yang korang boleh buat: Angkat dumbell, senaman yang melibatkan beban yang berat.

Contoh kardio : jogging, squat untuk naikkan punggung, sit-up untuk naikkan otot perut dll.

Haa..itulah sedikit sebanyak tips cara hilangkan perut buncit bagi wanita. Harap anda berminat dengan tips-tips kami. Baca juga 99 cara kuruskan badan yang paling cepat supaya anda dapat lebih langsing pada hari-hari penting anda.

"RAMAI SUDAH BERJAYA DIET DENGAN LEMONEX."






" PADANKAN DIET ANDA DENGAN DETOX LEMON! "



>> Kenapa detox lemon?




🍋9 KELEBIHAN LEMONEX🍋

1. Tidak perlu berlapar sangat pun.
2. Senaman biasa-biasa saja pun boleh turun.
3. Merangsang metabolisma.
4. Detox yang cepat.
5. Lemak anda cepat cair dan hilang dalam masa singkat.
6. 3x lebih pantas menurunkan berat berbanding produk lain.
7. Tenaga makin banyak untuk kegunaan harian.
8. 3x perut lebih kecil.
9. Kurus dalam masa 2 minggu.

🍋CARA MINUM🍋

1. Minum air 2-3L sehari
2. Selepas 7 malam jangan minum manis atau bergula
3. Minum lemonex 1 sechet 15 minit sebelum sarapan

🍋CARA 3X LEBIH PANTAS DAN BERKESAN🍋

1. Minum lemonex 1 sechet 15 minit sebelum sarapan
2. Air 3L
3. Jangan minum atau makan makanan manis
4. Jangan makan makanan berminyak
5. Senaman ringan 10-15 minit sahaja
6. Kerap melakukan kerja2 yang mengeluarkan peluh.


"Beri kesan serta merta diet anda dengan lemonex."




BONUS EBOOK

Sebelum korang mulakan apa-apa program diet, korang dah ke belajar cara diet yang betul? Kalau belum korang cuba cari ebook basic cara turun berat yang betul dahulu.

Kami sangat sarankan kepada pembaca kami ebook formula kurus ni. Yang bestnya ebook ni anda akan dapatkan cara step by step cara diet yang efektif untuk anda turunkan berat semaksima mungkin dalam waktu seminimum mungkin.

Haa berbelit kan ayat admin ni. Ebook ni boleh kata ebook kurus nombor 1 la kat Malaysia ni yang dah tolong ribuan pembaca turunkan berat. 


Popular Posts