Monday 13 April 2020

Kurus Dengan Herbalife Dalam Seminggu - Pengalaman Sebenar

Korang tercari-cari cara untuk kurus dengan herbalife dalam masa seminggu ke? Bagi yang nak tahu herbalife ni antara produk kurus paling popular di Malaysia ni.

Kalau korang dah lama cari produk yang boleh turunkan berat badan korang dalam seminggu, herbalife mesti dalam list korang.

Memang tak mustahil orang boleh turun berat dengan cepat kerana ada konsep pengurusan badan yang unik iaitu dengan penggantian makanan dengan herbalife. Kalau korang suka makan oat, boleh cuba diet oatmeal seminggu untuk kurus. Belajar juga cara saintifik untuk turunkan berat badan dengan cepat.

"Jadi nak kurus dengn herbalife dalam masa seminggu, memang sudah dibuktikan secara saintifik boleh berlaku."

Bukan sahaja di malaysia, malah di dunia pun dah jadi fenomena herbalife ni tau!

Herbalife ni dah banyak keluar di iklan-iklan TV. Sebab tu banyak hype untuk produk ni. Sudah ada 84 negara yang sudah popular dengan produk ni.


Jadi betul ke boleh kurus dalam masa seminggu minum herbalife ni?

Secara ringkas, herbalife ni boleh dikatakan antara produk terbaik untuk anda cuba guna, kerana ia antara produk kurus paling banyak testimonial.

Fungsi utama herbalife ni termasuklah akan beri kita rasa kenyang. Memang kenyang guys. Tak sempat nak lapar dah tiba masa makan seterusnya. Jadi akan kuranglah kita makan tanpa kita sedar.

Yang bestnye, tak rasa sangat pun tengah diet. Sebab minum herbalife ni tak rasa bila rasa nak makan. Sambil-sambil tu, korang boleh lah cuba cara diet simple untuk turunkan berat badan dalam masa yang singkat.

MACAM MANA BOLEH KURUS DENGAN HERBALIFE DALAM SEMINGGU?

Herbalife ni ada banyak protein soya. Kalau korang nak tahu protein ni kan yang membaiki tisu sel badan kita.

"Tambah lagi dengan khasiat soya yang mana akan menstabilkan tekanan darah. Jadi kalau jadikan rutin minum herbalife ni, bukan saja kurus, korang juga akan rasa badan korang kurang tekanan darah."

So, gejala pening macam nak pitam tu memang akan takde. Memang korang rasa benda ni tak penting, tapi kalau korang yang saiz XXL, memang selalu akan rasa nak pitam kan.

Kalau nak diet ekstrim, boleh cuba cara untuk kurus dalam masa 3 hari.

Tu tandanya tekanan darah korang tinggi. Jadi korang mudah tak sedar badan korang sendiri.

"Herbalife ni jugak kaya dengan fiber berbentuk serabut. Fiber ni banyak beri kita tenaga. Korang susah nak rasa letih, lepas tu sentiasa rasa kenyang. Inilah cara herbalife kuruskan badan dalam masa seminggu sahaja."

So, tenaga dari herbalife ni dah cukup untuk berikan korang hari yang bertenaga. Lagi-lagi kalau korang badan besar, korang senang rasa lemah kalau kurang makan.

Jadi herbalife ni tak akan beri korang masa korang lapar-lapar tu. Sebab tenaga yang dia beri cukup untuk aktiviti seharian korang. Belajar juga lah 7 cara diet 2 minggu turun 10kg.

Vitamin dan mineral dalam herbalife ni pun memang lengkap. Ni vitamin penting untuk bentukkan badan. Kasi shape cantik bagi yang wanita.

Vitamin ni juga bantu putihkan kulit kalau diambil berterusan.

Pembakaran lemak akan lebih cepat dengan herbalife. Kalau biasanya korang lambat nak cernakan makanan, kali ni ia akan cepatkan lemak badan korang habis digunakan.

Bila rasa kenyang tu dilapisi dengan perasaan tak nak makan, lemak yang dah lama pendam dalam kulit tu akan digunakan.

Lagi khasiat herbalife ni, ia ada antioksidan yang mana korang punya darah lebih bersih dan kurang rasa sengal-sengal.

Ia bagus untuk jadikan korang lebih segar. Kalau ambil herbalife waktu malam, lepas tu tidur, esok memang segar bugar, bertenaga untuk korang jalani aktiviti harian korang. 

Taklah kusam masa, lembik je esoknya. Memang sedap badan kalau minum selalu. Sebab tu kami cadangkan anda amalkan ambil herbalife setiap hari, jangan stop kalau berat dah turun lepas seminggu dua guna herbalife ni.

Ada satu ramuan unik untuk herbalife ni tau! Namanya Sistina dan Metionina. Fungsi dua bahan ni akan kuatkan otot.

Kalau otot kuat, lebih lah korang akan rasa selamat untuk buat senaman berat. Nak buat weight lifting lebih sedap badan. Sesuai sangat untuk mereka yang rajin main gym, yang suka bersenam petang-petang dan suka buat senaman di rumah.

BAGAIMANA HERBALIFE TURUNKAN BERAT BADAN?

OK, mari kami ajar satu konsep pengiraan kalori gunakan herbalife ni.

Kebanyakan kita rakyat malaysia ni, kita akan ambil lebih kurang 1000 kalori setiap hidangan makanan berat.

Herba life ni pulak hanyalah 180 kalori. Tapi dengan 180 kalori tu sudah buatkan kita rasa kenyang tak nak makan dah.

Kalau wanita, akan bakar 1800 kalori setiap hari. Lelaki pulak 2200 kalori akan digunakan secara purata.

"Selalu kalau anda ambil sarapan, kami akan cadangkan anda tukar sarapan anda dengan herbalife."

Kalau korang selalu makan nasi lemak ke, nasi goreng ke, sarapan korang dah berjaya dikurangkan kalau ambil herbalife ni.

So, korang dah berjaya kurangkan kalori harian korang!

Kalau ganti lagi makan malam dengan herbalife ni, korang dah pun jadikan pengambilan kalori harian korang kepada 1360 kalori sahaja!

Jadi, memang tak mustahil kalau nak kurus dengan herbalife dalam masa seminggu. Memang sangat-sangat realistik.

Herbalife ni akan menjalankan fungsi pengurusan badan dengan menggantikan diet pemakanan kita.

Bila kita tukar hidangan sarapan dan makan malam dengan herbalife, kita boleh dapat turunkan badan dengan efficient.

Cepat je turun kalau tak percaya.

OK, cara guna herbalife macam mana ye?

Bancuh je herbalife ni dalam 400 ml air suam, lepastu shake sahaja.

Ok, lepastu ada pantang larang sikit. First sekali jangan guna air panas untuk herbalife ni. Ia ada banyak vitamin dan herba, jadi air panas tak sesuai. Ia akan kurangkan khasita herba-herba yang ada dalam suplemen ni.

Lepas tu, jangan korang guna sudu besi. Kalau boleh elakkan guna barang-barang besi untuk suplemen. Sebab besi pun boleh kurangkan khasiat suplemen.

Minumlah 4 ke 5 liter air sehari. Minum air yang cukup bukan sahaja jadikan korang mudah kurus, ia baik untuk detoks badan, baik untuk lancarkan darah, baik juga untuk tingkatkan penyerapan suplemen herbalife dalam badan.

Lagi satu, dalam 3 jam selepas dan sebelum minum herbalife, jangan ambil apa-apa makanan. Ia nak pastikan herbalife ni dapat diserap secara total. Memang makanan akan ambil masa 4 jam untuk dicernakan dan diserap. Jadi, kita nak maksimumkan penyerapan herbalife.

ADA BERAPA JENIS HERBALIFE NI?

Herbalife ni ada yang namanya F1 (Formula 1).

Herbalife ada juga F3 (Formula 3).

Dan Herbalife ada Slim Tea.

So ada 3 jenis. Selalu akan beli secara pakej. Bagi yang nak kurangkan sedikit hinggalah yang nak kurangkan berat badan dengan banyak, kami cadangkan ambil F3 + F1 sekaligus.

Ia adalah pemakanan seimbang yang menggantikan hidangan sarapan dan makan malam korang. So korang tak perlu risau ye.

Korang tahu tak betapa besarnya syarikat herbalife ni?

Kalau korang nak tahu, syarikat ni sudah berumur 32 tahun tau! Ia dah disenaraikan di bursa saham new york. Dahsyat tak syarikat herbalife ni.

Ia juga sudah beroperasi di 84 buuah negara. Merata dunia pelanggan dia, sebab tu produk diorang bagus dan berkesan.

Testimoni dalma 50 juta yang sudah direkodkan. Yang lagi hebat, herbalife ni ada panel penasihat kesihatan yang terbesar di dunia.

Jadi produk diorang semua boleh kaw tim baik punya. Produk memang ditanggung halal, tiada masalah dari segi sijil dan kelulusan KKM. Diorang siap ada makmal sendiri untuk penyelidikan herba-herba mereka.

Kenapa herbalife berkesan?

Yang buatkan herbalife ni sangat banyak respon positifnya, kerana ia berasaskan pengiraan kalori. Kalau korang dah ganti makan berat korang dengan satu suplemen yang korang akan rasa kenyang, tetapi kalori jauh lebih redah. Memang-memang lah gerenti dapat turunkan berat badan cepat kan.

TUKAR SAIZ BAJU LEPAS MINUM HERBALIFE SEBULAN








JOM KURUS DENGAN HERBALIFE DALAM SEMINGGU!




Popular Posts