Sunday 11 November 2018

Elite S7 Berkesan Ke? Sharing dari salah seorang customer kami.

Ada yang nak tahu Elite S7 ni berkesan ke x? Ada sharing sedikit dari customer kami. Jom layan elite s7 testimoni di post kali ini.

Husna yang berusia 32 tahun mula mengalami serangan panik setelah melahirkan anaknya yang kedua. Dia tahu dia perlu membuat perubahan kehidupan utama menjadi lebih sihat bagi keluarganya.

"Hari-hari saya fikir cara nak kuruskan badan."

Husna memberitahu kami yang dia bekerja keras di sekolah menengah tetapi ketika dia pergi ke kolej tempat kerja barunya, rutinnya berubah.

Elite S7 Berkesan Ke


"Saya tidak berpuas hati kerana berat badan saya 65kg, hanya begitu sahaja," katanya. "Saya tidak bekerja berat, tidak pergi berjalan-jalan dan saya hanya makan dengan rakan-rakan saya dan makan banyak makanan yang saya tidak boleh makan. Ikut suke je."

Pada bulan Jun 2018, selepas menghabiskan beberapa bulan untuk memperbaharui dietnya, Husna jumpa Elite S7 kami, produk yang dia rasa sangsi mulanya untuk cuba kerana menyangka ia sama sahaja dengan produk kuruskan badan lain di pasaran. Harga Elite S7 pun berpatutan, boleh maintain tiap-tiap bulan.

"Saya sentiasa mempunyai banyak program saya sendiri untuk kurus slim, tetapi saya perlu sokongan dari segi suplemen kurus juga," jelas Husna.

"Latihan senaman selama 30 minit sehari sudah cukup kalau ditambah dengan Elite S7 ni. Saya sangat suka bahawa ia membuatkan saya tertarik untuk lebih bersenan dan saya tidak bosan kerana lebih bersemangat nampak dengan mata sendiri berat menurun setiap hari sikit demi sedikit kesan elite s7 ni. "

Husna berkata dia melakukan latihan di rumah di ruang tamunya tiga hingga empat kali seminggu sementara anak-anaknya, umur 5 dan 2, berada sekali dengannya.

"Sejak mereka ikut apa yang saya buat dan senaman-senaman tersebut, saya ada lebih masa bersama mereka menjalani exercise kurus yang cepat, saya sesuai dengan mereka apabila saya mempunyai masa dengan anak-anak kecil yang berlari," katanya.

"Saya memberi tumpuan kepada latihan selang serta latihan kardio dan berat badan.

Setelah kehilangan hampir 25 kg, Husna kini berbangga dengan 40+ kg beratnya yang terkini.

Kami berpengalaman menjual suplemen kurus sudah lama. Sebut saja mana-mana produk kurus kami tahu. Tetapi kami akan pilih suplemen yang hanya beri impak positif kepada customer kami..Jadi berdasarkan review, komen dan feedback dari pelanggan kami, kami dapati Elite S7 ni memang betul-betul berkesan untuk yang berat 60+kg memang sesuai guna.

Tapi, hati-hati dengan elite s7 murah, takut tak ori.

Boleh dapat dengan harga diskaun di sini blog ini ya. Baca entri kami yang lain juga. :)


Popular Posts